Tony Curtis citati

Gledam sve na umjetnički način.
-Tony Curtis

Ja ne bih ni mrtav oženio ženu dovoljno stari da se moja žena.
-Tony Curtis

To je kao ljudsko stanje, bilo da ste veliki trag zvijezda ili veliki pletenje osoba ili slikate akvarele - netko zna tko ste.
-Tony Curtis

Mi često ne misle o njima, što misle od velikih ratova i velikih bitaka, ali što je izgubio sina ili kćer, ili djevojka je izgubila muža ili obrnuto? Mislim da ljudi koji nikada nisu dobili priliku da se prilike sam imao.
-Tony Curtis

Ako znate kako da žive u Vegasu možete imati najbolje vrijeme.
-Tony Curtis

Uživam prepoznat god okolina sam u.
-Tony Curtis

Prijavio sam se, kada sam bio dječak. Mornarica izgledao poslije mene kao moja majka. To me hranio, brinuo za mene i dao mi je prekrasna prilika.
-Tony Curtis

Moj cijeli svijet prije nego što sam se pridružio mornarici je bio moj četvrti u Bronxu.
-Tony Curtis

No, tamo gdje nema art show, ja bih i dalje biti slika.
-Tony Curtis

U 17, sanjao sam viđenje svijeta. U 19, bio sam oko svijeta i natrag.
-Tony Curtis

Svaki film Ja sam bio u je završio na televiziji.
-Tony Curtis

Pridružio sam se mornarici nadajući se da Submariner i završio u sub uslugu na brodu natječaja u Tihom oceanu.
-Tony Curtis

Volim Vegas za spontanost.
-Tony Curtis

Upravo sam otvorio nastup na Floridi, iako sam također imaju mnogo komada na zaslonu diljem svijeta.
-Tony Curtis

To je za potonjeg da sam oduvijek želio biti glumac: igrati likove koji su uvijek u pokretu.
-Tony Curtis

Njegova ne starimo koliko iskustvima koje sam imala.
-Tony Curtis

Kao operni pjevač, ja sam u stanju pjevati moje pjesme u bojama.
-Tony Curtis

Slikarstvo je puno više od terapije mi njegov način života.
-Tony Curtis

Vlada mi je dao dovoljno novca da ide u glumačku školu.
-Tony Curtis

Film business vrlo uvijen, od mjestu, daleko od srca, znate.
-Tony Curtis

Usluga je značilo jako puno za mene. Vi ne znate privilegirani osjećam i koliko sam sretan da su služili.
-Tony Curtis

Dok vi to radite, vi zapravo ne znate što radite.
-Tony Curtis

Dali su mi daleko kao nagradu jednom - Win Tony Curtis za natjecanje vikend. Žena koja je osvojila bio je razočaran. Nadala za drugu nagradu - novi štednjak.
-Tony Curtis

Čak i na osobnoj razini, moj toaletni stolić u prizemlju je krcat stvarima, poput mini krajolika. To je grad sa zgrade i tornjeve i cesta. Ima bazen i mali park. Kad sam se kretati nešto oko postaje drugačije tablo.
-Tony Curtis

Da sam još uvijek radi, ali moj život više nema ispunjen s njim.
-Tony Curtis

Sada sam slikar. To je još jedna prilika da sam u stanju nastaviti, sam slikati cijeli svoj život, sada je postala druga karijera zbog mog uspjeha u filmovima.
-Tony Curtis

Želim da javnost zna da će to biti čast za mene da im u susret i provesti nekoliko posebnih trenutaka sa svima onima koji su mi pomogli kroz moje karijere snimio.
-Tony Curtis

Uvijek ću se sjećati ovog ljeta dan u Parizu, kad sam bio obavljati veliku akrobatski potez. Ja još uvijek mogu vidjeti sebe zakoračiti na prsten prepunoj cirkus uz stvarnih izvođača.
-Tony Curtis