In Vivo citati

Kažu meni biče sve u redu biče sve u redu, a ja kažem sipajte još jednu sipajte za bol.
-In Vivo

Kao nikad noćas želim te sve bih dao a si ovde kraj mene.
-In Vivo

Neke se tuge ne prebole kad srce pukne na djelove neke se ljubavi nikada ponovo ne dogode.
-In Vivo

Odjbegla od sna,rodjena da bi mene izdala.Sve ja to znam, posle nje život teško počinje.
-In Vivo

A kada noću te suze probude i tuga kapne na jastuke vrele,sklopi oči da njega ne vide i povjeruj da si kraj mene.
-In Vivo

Več poslje prvog pogleda sve jasno bilo je ko dan a sudbina je imala za nas drugi plan.
-In Vivo

Provesti ču noći negdje u samoći kajanje i suze neće mi pomoći
-In Vivo

Više nema nade još si mi u duši, a moj cijeli svijet se ruši.
-In Vivo

Na mukama ja ostao sam na mukama bez ičega ostavila me je oko mene pijani drugari a ja samo tebe dozivam nema tebe a niko da se javi sto propuštenih poziva.
-In Vivo

Slična noć kao naša sto je bila i tajnu nam krila plavo nebo plavo more a mi do zore ti moje ljeto si bila.
-In Vivo