Jamie Lee Curtis citati

Uvijek sam stavio moju obitelj prvi i to je samo način na koji je.
-Jamie Lee Curtis

Dobivanje trijezni jednostavno eksplodirao moj život. Sada imam puno jasniju osjećaj sebe i ono što ja mogu i ne mogu učiniti. Ja sam uspješniji nego što sam ikad bio. Osjećam se vrlo pozitivno, gdje nikad prije, a ja mislim da je sve izravna posljedica dobivanja trijezni.
-Jamie Lee Curtis

Sada odjednom sam tako manje zainteresirani za lažno se puno drugih ljudi, i mnogo više zainteresirani za to što sam.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam prolazio kroz fotografije moje majke, gledajući unatrag na svoj život i pokušava ga staviti u kontekst. Vrlo malo ljudi u dobi graciozno dovoljno da se fotografira kroz starenja.
-Jamie Lee Curtis

Moj brak? Do sada je sve u redu. No, to je pravi brak - nesavršeni i vrlo teško. To je sve o ljudima razvija nešto istovremeno kroz njihove živote. Mislim da smo emocionalno smo evoluirali.
-Jamie Lee Curtis

Mislim da je moj kapacitet za promjenu mi je dao ogromnu sreću, jer tko sam ja danas sam u potpunosti zadovoljan biti.
-Jamie Lee Curtis

Što sam više mi se sviđa, manje želim se pretvarati da drugi ljudi.
-Jamie Lee Curtis

Ja mogu igrati ritam gitaru. Znam kako držati gitaru i drndanje ga.
-Jamie Lee Curtis

Moja majka i očuh bili u braku 43 godina, pa sam gledao dug brak. Osjećam se kao da sam imao vrlo dobar uzor za to. I, znate, to je samo broj.
-Jamie Lee Curtis

Ako samo gledati tinejdžer, vidite puno neizvjesnosti.
-Jamie Lee Curtis

Mislio sam, dok su oni gore i čvrsta, zašto ih ne pucati jednom ili dva puta.
-Jamie Lee Curtis

Svi radovi sagradio moj glas i sigurno me više novca, no šteta što je u mojoj kući nije bilo dobro.
-Jamie Lee Curtis

Ja zapravo mislim da je nevjerojatan iznos od samospoznaje koji dolazi s uzimajući stariji.
-Jamie Lee Curtis

Hollywood je pozadina moje obitelji, a ja znam da je film posao je nevjerojatno okrutno kao što ste dobili stariji.
-Jamie Lee Curtis

Jedva sam izašao iz srednje škole, a ja sam se osvrnuti na svoj život često i otići, Wow, ovo je super!
-Jamie Lee Curtis

Volim obavljanje i praveći se - to je vrlo lako za mene.
-Jamie Lee Curtis

Imam jako kratku kosu. To je samo slatka frizura mislim da sam ikada imao.
-Jamie Lee Curtis

Ja ne mislim da svaka žena želi biti poznat po tome što lijepo ili prsata. Mislim da žele da se zna tko ste.
-Jamie Lee Curtis

I puno govoriti.
-Jamie Lee Curtis

I pokušati ići u teretanu tri puta tjedno. I moram paziti što jedem. Ja sam normalna osoba.
-Jamie Lee Curtis

Koristio sam san se normalno. Za mene, ako je Kirk Douglas ušao u kuću, to je bilo normalno.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam nezainteresiran za superjunaka. Ja sam zainteresiran samo u stvarnim pričama, stvarni ljudi, stvarne veze.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam sretno oženjen s Chrisom već gotovo 20 godina.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam bio u Showbusiness cijeli život, ali kao glumica mi nikada nisu bili pretjerano odvezao.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam čovjek koji živi manjkav, kontradiktorne život. I imam sve vrste problema i sve vrste uspjehe.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam izvođač. Upravo sam bio jedan od kad sam bila mala djevojčica. Ja se pretvarati cijelo vrijeme.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam uzrastom. I haljina dobi-odgovarajuće, biram prijatelje dobi odgovarajući način. Ja sam veliki ljubitelj ljudi bi trebali djelovati na njihovu dob.
-Jamie Lee Curtis

Nikad neću biti sportaš, nikada ne će biti pokrenut u triatlonu - Ja nisam ta osoba.
-Jamie Lee Curtis

Ja ću gledati onako kako me Bog namjerava gledati ... uz malu pomoć od Manolo Blahnik.
-Jamie Lee Curtis

Ako sam iskren ja ne mislim da bi me svijet propustiti ako nikada više nisam postupio.
-Jamie Lee Curtis

Ja sam urezan tko sam kroz bezbroj šišanje pokušaja, pokušaja odijelo, pokušaja ljepoti, prehrani pokušaja. Prošlo je evolucija.
-Jamie Lee Curtis

Nisam prorok. Ja nisam učitelj. Nemam stupnjeva. Moj stupanj je sa Sveučilišta u životu.
-Jamie Lee Curtis

To ne znači da sam u mirovini; Ja samo više ne prihvaća glumu rad.
-Jamie Lee Curtis

Dakle, ja sam se prijateljski s mojom kćeri i njezinim prijateljima? Da. Jesam li njihov prijatelj? No li ona zatvori vrata? Da, i ja jako puno podržati zatvorio vrata.
-Jamie Lee Curtis

Parametri su takve da mi ne bi ponudio puno posla. Siguran sam da većina redatelja čuti moj popis don\'ts i reći to zaboraviti.
-Jamie Lee Curtis

Vjerujem da je život težak. To ćemo svi hodati kroz stvari koje je teško i izazovno, a ipak oglašavanje želi da vjerujemo da je sve lako.
-Jamie Lee Curtis

Nikada nisam zastupao glam. To je stvar, što me nikad nećete vidjeti u prvom redu revije. Ja sam nezainteresirana za njega. Meni je trivijalna i banalna i dosadna.
-Jamie Lee Curtis

Mislim da sam osjetio da mi je vrlo dobro poznat po mom liku i potrebno da bi da se za moj rad. I žao mi je što sve to. Osjećao sam se lažnih i jako sramotno.
-Jamie Lee Curtis

Radila sam dječju knjigu na samopoštovanje, a ja stvarno osjećao kao da sam htjela baciti sramotu bih se osjećao - i možda bi ga lakše za žene moje dobi koji su vjerojatno su se osjećali loše o sebi.
-Jamie Lee Curtis

Ako mi je glumica danas u dobi od 18 godina, ja nikada neću uspjeti, jer sada su naši mladi glumice sve čini se da je vrlo lijepa i vrlo talentirana odmah.
-Jamie Lee Curtis

S kratkom kosom morate dobiti šišanje svaka dva ili tri tjedna. A ako ste bojenje kose, morate to boja koja se često. Svaki put kad sam to učinio, osjetio sam lažne.
-Jamie Lee Curtis

I ja sam se stidio sebe za osjećaj kao da sam morao učiniti kako bi izgledati na određeni način. Osjećao sam nakazan, samo ne prirodno više. I mislim da je to bio veliki stimulator mom korištenju droga.
-Jamie Lee Curtis

Pokušao sam razne vrste plastične kirurgije, minuciozno, ali dovoljno da se odbiti ovu nadire u tijelo sredovječnog. I svaki put kada sam učinio, nešto je pošlo po zlu. Osjećao sam nakazan, samo nije bilo prirodnije.
-Jamie Lee Curtis

Valjda Želim jako puno da se priznaju za moje sposobnosti, za rad sam stavio u, a ipak je još uvijek uvijek tu - tko su mi roditelji. Koliko god ja volim svoje roditelje, ako je to bila posljednja stvar koju je ikada rekao o meni - da sam bila njihova kći - Bio bih razočaran da moji doprinosi nisu bili dovoljno jaki sami.
-Jamie Lee Curtis

Valjda Želim jako puno da se priznaju za moje sposobnosti, za rad sam stavio u, a ipak je još uvijek uvijek tu - tko su mi roditelji. Koliko god ja volim svoje roditelje, ako je to bila posljednja stvar koju je ikada rekao o meni - da sam bila njihova kći - Bio bih razočaran da moji doprinosi nisu bili dovoljno jaki sami.
-Jamie Lee Curtis