Matt Groening citati

Ljubav je motornim sanjkama utrke preko tundre i onda odjednom se okreće više, zapinjanje ispod. Noću, led lasice dolaze.
-Matt Groening

Živjeti kreativno stvarno je važno održavati tijekom svog života. I živjeti kreativno ne znači samo umjetničko stvaralaštvo, iako to je dio njega. To znači biti ono što jeste, a ne samo u skladu sa željama drugih ljudi.
-Matt Groening

Evo o alkoholu: uzrok, a odgovor na sve životne probleme.
-Matt Groening

Krafne. Ima li nešto što oni ne mogu učiniti?
-Matt Groening

Jer dobro pisanje na TV crtić je tako rijetko, mislim animacije u Simpsonima često previdi.
-Matt Groening

Obitelji su o ljubavi prevladavanje emocionalnu torturu.
-Matt Groening

Ja ne moram biti oprezan, imam pištolj.
-Matt Groening

Ponekad ljudi pokušavaju čitati u mojoj traci i saznati što moje stanje uma. I mogu reći da sam na dobrom raspoloženju, uglavnom strip počinje u dobrom raspoloženju, ali punchline je vrlo negativno i kiselo.
-Matt Groening

Mislim da je u dnevnim novinama, način stripova tretiraju, to je kao da su novinski izdavači idući iz svojih način da se ubije medij.
-Matt Groening

Nemojte imati krava, čovječe.
-Matt Groening

Sviđa mi se \'Simpsoni\' fliper strojevi. Oni su prilično velika.
-Matt Groening

Ljudi idu u cartooning jer su sramežljivi i oni su ljuti. To je kad si sjedio u stražnjem dijelu učionice crtanje učitelj.
-Matt Groening

Mnogo naših pisaca, kao što je Conan O\'Brien, preselili na druge stvari.
-Matt Groening

Uglavnom, sve što sam pokušati učiniti je predstaviti alternativu za ono što netko drugi radi.
-Matt Groening

Pojedi mi gaće!
-Matt Groening

Svatko ne mora dobiti svaki vic. Ljudi stvarno nije zahvalna da je udostojio.
-Matt Groening

Također sam pronašao dječja igra - stvari koje se ne smatra ozbiljnim, ali glup - Bio stvari volio bih to učiniti, tako da sam još uvijek to učiniti kao odrasla osoba.
-Matt Groening

Ne znam zašto sam to učinio, ne znam zašto sam uživao, a ja ne znam zašto ja ću to učiniti opet.
-Matt Groening

Želim da se ide dalje, ali ja želim da izađe na vrhu.
-Matt Groening

Uvijek sam bio uplašen konobama. Oni samo činilo kao vrlo neugodnim mjestima otići.
-Matt Groening

Naše rješenje o \'Simpsona\' je učiniti šale da osobe koje imaju obrazovanje, ili neki referentni okvir, može dobiti. A za one koji ne, to ne smeta, jer smo Homer lupao glavom i rekao, \'D\'oh!
-Matt Groening

Kao lukav sljedbenici \'Život u paklu\' će primijetiti, Akbar i Jeff nosi istu prugastu majicu kao Charlie Brown. \'Kikiriki\' je za mene vrlo važan.
-Matt Groening

Uvijek kažem da je \'Futurama\' pravi, a \'Simpsoni\' izmišljena
-Matt Groening

Ja sam pisac koji se događa samo za crtanje.
-Matt Groening

To je samo teško ne slušati TV: to je potrošeno toliko više vremena nego što nam je podizanje roditelji imaju.
-Matt Groening

U \'Futurama\', boja kože nije više žuta. Oni su zapravo razvili da crtani kože. No, oni i dalje imaju četiri prsta.
-Matt Groening

Većina TV emisije ne nagradi za plaćanje pozornosti.
-Matt Groening

Moj standardni komentar je: \'Ako ne želite da vaša djeca biti kao Bart Simpson, nemojte se ponašati kao Homer Simpson.\'
-Matt Groening

Često, ono što čini se da je ulica luđak punjenja na mene suklja gluposti Ispada da se posvetio \'Simpsoni\' fan citirajući svoju omiljenu liniju.
-Matt Groening

Znanstvena fantastika i komedije su općenito prilično neravan miks.
-Matt Groening

\'Simpsoni\' je posebno kolaborativna predstava.
-Matt Groening

\'Simpsoni\' je o otuđenosti i ambivalentnost živi s obitelji koji vas vole, ali tko vas voziti potpuno lud.
-Matt Groening

Tendencija u komediji je da imaju karakter, koji je glupo doći gluplji, jer pokušavate sami vrh, a ne samo ponavljati.
-Matt Groening

Mi smo trčanje malo kasni. No, samo oko 15-ak godina.
-Matt Groening

Pa, većina odrasli zaboravili kako je to biti dijete. Zakleo sam se da nikada neću zaboraviti.
-Matt Groening

Imamo hrpu novih pisaca koji su sada mi kažu da je odrastao gledajući Simpsoni. To je bizarno, a pišeš neke vrlo smiješne stvari.
-Matt Groening

Kada DVD konačno nestane, biti ću tužan. Ja ću propustiti komentare.
-Matt Groening

Mnogi ljudi vjeruju da ako svatko samo činio ono što im je rečeno - poslušao - sve će biti u redu. Ali to nije ono što je život sve o tome. To nije pravi. Ona nikada neće dogoditi.
-Matt Groening

Jedna od velikih stvari o internetu je da možete pročitati ono što svatko ima za reći o svemu. To je fascinantno mi, kritike oko humor strane ljudi koji imaju smisla za humor.
-Matt Groening

Ponekad se ljudi naljute na Simpsoni \'subverzivnog pričanje priča, ali tu je još jedna poruka u njemu, što je slavlje što divlje, smiješne priče.
-Matt Groening

Crtam tjedni strip pod nazivom Život u paklu, što je sindicirani u oko 250 novina. To je ono što sam učinio prije Simpsoni, a ono što planiram učiniti za ostatak mog života.
-Matt Groening

Mislio sam da ću napraviti lude crtiće za ostatak svog života. Nisam mislio da ću ikad biti plaćen za to, nije da sam nacrtao dovoljno dobro, ali sam znao da sam sretan.
-Matt Groening

Ja sam proveli eksperiment na svojoj djeci. Umjesto uskraćuju im pristup medijima, ja sam ga ohrabrio. Oni čitaju stripove, igrati Nintendo i gledati način previše TV.
-Matt Groening

Budući da sam bio tamo u samom početku, znam povijest likova. Dakle, ja bi komentare o tonu, a ponekad podsjetiti pisce da smo to i prije.
-Matt Groening

Neozbiljno je strog poslodavac.
-Matt Groening