Bill Griffith citati

Pun, bogat crtež stil je nedostatak.
-Bill Griffith

Cijeli život je zamućenje republikanaca i mesa.
-Bill Griffith

Mrzim Calvina i Hobbesa. Mislim da je veliki re-mljeveno meso formula jare trakama.
-Bill Griffith

Tada sam napustio stripove za likovne umjetnosti, jer sam imala neke romantične vizije biti kao Vincent Van Gogh Jr.
-Bill Griffith

Nažalost, ono što je izašao iz njega je također vrsta imitacija zajednicu s puno bezumnog sukladnosti.
-Bill Griffith

Pa, ja sam učinio mnogo izdanaka otkad sam ovdje o Zippy i ja biti u Connecticutu.
-Bill Griffith

Zabavljate još?
-Bill Griffith

Strip je jezik. To je jezik većina ljudi razumije intuitivno.
-Bill Griffith

Uvijek sam mislio Levittown kao šala.
-Bill Griffith

Mislim da ako se ozbiljno shvati kao umjetnik tu počinje bilo problema ili ljepota radi dobro djelo.
-Bill Griffith

Imao sam smjesu, moj otac je bio u karijeri vojska čovjek, a majka je bila pisac.
-Bill Griffith

Imao sam vrlo dijametralno suprotan set roditelja.
-Bill Griffith

Upravo sam postao jedan s mojim preglednik softvera.
-Bill Griffith

Mislim Zippy je dio mene, ali ja nisam Zippy.
-Bill Griffith

Ako se nešto događa u mom životu, to vjetrovi se uzimajući u moj strip.
-Bill Griffith

Jazz, rock and roll, filmova i stripova su kultura Americi.
-Bill Griffith

Moj prvi lik je bio gospodin Toad.
-Bill Griffith

Kad sam bio student umjetnosti u ranim 60 prije kiseline sceni počeo je sam pušio travu baš kao i bilo tko drugi tko je bio umjetnik.
-Bill Griffith

Da, ali ja osobno nikada nije bio kiseline glava velika.
-Bill Griffith

Zippy prihvaća kaos, kao što je to, što je pravi red svemu.
-Bill Griffith

Zippy je živjeti u trenutku.
-Bill Griffith