Joseph Barbera citati

Suočeni s izborom trajna loš zubobolja ili ide u zubara, mi općenito pokušao voziti se loše zub.
-Joseph Barbera

Unatoč odbijanju, te kršenje svih pravila, vratio sam se iz godine u godinu.
-Joseph Barbera

Na visokoj razini, velika stvar publicitet je način dobivanja prestara za mene, ali ono što nikad ne bi me uzbuđenje kada sam napraviti osobne nastupa.
-Joseph Barbera

Naučio sam davno prihvatiti činjenicu da nije sve sam stvoriti će ugledati svjetlo dana.
-Joseph Barbera

Prvi put sam razapeo ideju rade seriju crtanih filmova temeljenih na biblijskim pričama. Oni nisu poput njega.
-Joseph Barbera

Izrada crtića znači vrlo težak posao na svakom koraku na putu, ali stvaranje uspješne crtani lik je najteži posao od svih.
-Joseph Barbera

Javnost dobiva više od malo naporan. Vi to želite, vi ga trebate, što ga žude, a ti si prestrašen kao pakao, kada se ne zaustavi.
-Joseph Barbera

Nakon što sam učinio pregršt crtića bio sam zadovoljan, počeo sam ih podnošenje časopisima.
-Joseph Barbera

Među velikim slavama u MGM puno su goleme vanjske garniture koje su izgrađene tijekom godina
-Joseph Barbera

Ja ne mogu reći koji je, upravo, došli su na ideju o obitelji iz kamenog doba.
-Joseph Barbera

Ne znam kako sam proveo više vremena sami nego bilo koji drugi klinac, ali se po sebi nikad ne smeta mi.
-Joseph Barbera

Nikada nisam dobio umorna od Tom i Jerry, ali imala sam san radi više sa svojim životom nego što crtiće.
-Joseph Barbera

Moj najveći udarac dolazi iz pojedinih navijača sam naletio na. Sredovječni muškarci me pitaju kada ćemo učiniti više Džoni Quest crtiće.
-Joseph Barbera

Bill Hanna i ja dugujemo jako puno na televiziji, ali smo oboje dobili naš početak i izgradio prvu fazu našeg partnerstva u filmovima
-Joseph Barbera

Stvaranje fantazija je vrlo osobna stvar, ali ne možete uzeti proces previše osobno.
-Joseph Barbera

Mrzim ribolov, a ja ne mogu zamisliti zašto bi netko želio planinariti kada možete dobiti u auto i voziti.
-Joseph Barbera

Ja sam proveo mnogo godina na izvana u izgledu.
-Joseph Barbera

Bio sam 82 godine pred Tko je tko mislio da sam dovoljno velika faca da je to komad na mene.
-Joseph Barbera

Bio sam uvjeren da postoji kao samo jedan glumac se igrati Templeton rat, i da je Tony Randall.
-Joseph Barbera

Los Angeles je bio dojam neuspjeha, razočaranja, očaja, i čudno improviziranim života. To je u Kaliforniji? Mislila sam.
-Joseph Barbera

Moj zadnji dan na MGM bilo je poput pada Rimskog carstva u brzom pokretu.
-Joseph Barbera

Moj brak je bio impulzivan. Taj brak je trebao biti kratkog vijeka, umjesto od 23 godina je trajao.
-Joseph Barbera

Vi bi bacanje. Većina parcela pokrenuti divlja.Nekoliko su uhvaćeni.
-Joseph Barbera

Jedan od najatraktivnijih stvari o pisanju autobiografije je da nisi mrtav.
-Joseph Barbera

Kad animatori nisu spavali, oni su pili.
-Joseph Barbera

Što je stvarni svijet 1941 najpotrebnije je oslobađanje i olakšanje pruža smijeha.
-Joseph Barbera

U tim danima, boks je bio vrlo glamurozno i romantično. Vi slušao borbama na radiju, a dobar spiker je napravio to izgleda kao borba između gladijatora.
-Joseph Barbera

Ne postoji zakon koji kaže da je čovjek koji je na posao u prvih pet-šest godina zaradio sto milijuna dolara mora biti pristojan čovjek, ali Mike Eisner je to i još više.
-Joseph Barbera