Djomala KS citati

Budi tu moj živote Čekam te u Budvi.
-Djomala KS

Jutro miriše na grijeh ljeto je.
-Djomala KS

Bit će u plusu četr\'es pet svejedno je.
-Djomala KS

Sunce sija toplina meni prija.
-Djomala KS

Na plaži čeka pivo hladno kao zmija.
-Djomala KS

More me zove i godine ove.
-Djomala KS

Kaže-kreni i ponesi malo love.
-Djomala KS

Kaže-kreni i ponesi malo love.
-Djomala KS

Kaže-kreni i ponesi malo love.
-Djomala KS

Ponesi osmijeh ponesi vedrinu.
-Djomala KS

Dođi na plažu osjeti milinu.
-Djomala KS

Podigni ruke gore dotakni nebo.
-Djomala KS

Ovo je naše najslađe ljeto.
-Djomala KS

Cijela plaža igra vrti se k\'o čigra
-Djomala KS

Meni je lijepo a za sutra baš me briga.
-Djomala KS

Ja te pozivam na ples brzo dođi.
-Djomala KS

Odmah, hitno kroz masu prođi.
-Djomala KS

Mnogo ti je vruće nije bitno.
-Djomala KS

Večeras imaš ugovor sa ritmom.
-Djomala KS

Za ruku drži me u oči gledaj me.
-Djomala KS

Sada poljubi me au, kreće zezanje.
-Djomala KS

Au, kako mi prijaš u tebe gledam.
-Djomala KS

Au, kako mi prijaš u tebe gledam.
-Djomala KS

Ne mogu da stanem kao sunce mi sijaš
-Djomala KS

Budi vatra, ja bit ću plamen.
-Djomala KS

Oko nas neka gori igraj kao da znaš me.
-Djomala KS

Ja neću da te volim ja hoću da te ukradem.
-Djomala KS

Vodi me iz grada noći ove možda za tebe sam mlada, al\' more zove.
-Djomala KS

Dok plaža pjeva nunaj, nina, nena donesi još dva koktela.
-Djomala KS

OK dva koktela, ti, ja i plaža vrela.
-Djomala KS

Mnogo dobra je ideja ja ti dođem kao Peja.
-Djomala KS

A što ne bi moglo noćas osjećam se dobro.
-Djomala KS

Na računu nula ne znam da l\' si dobro čula.
-Djomala KS

Nije bitno zajmim hitno.
-Djomala KS

Boro care daj mi pare.
-Djomala KS

Idemo na more, nema ništa bolje.
-Djomala KS

Spakuj kofer stižemo do zore.
-Djomala KS

Po plaži u ritmu da skačem.
-Djomala KS

Samo u nju ću da gledam.
-Djomala KS

Muzika gruvat će jače.
-Djomala KS

Na plaži ludilo, masu probudilo.
-Djomala KS

Tisuće ljudi pod vedrim nebom ljubilo se.
-Djomala KS

I svi se skinuli, pa malo cirnuli.
-Djomala KS

Pod dejstvom alkohola se u nebo vinuli.
-Djomala KS

Zbog toga bježiš iz grada.
-Djomala KS

Zbog toga bježiš iz grada.
-Djomala KS

Treba ti more i plaža.
-Djomala KS

I jedan padobran za dvoje.
-Djomala KS

Sa neba skačemo u more.
-Djomala KS

Noćas ljubiš me na haubi.
-Djomala KS

Ispred nas je more more Crne Gore.
-Djomala KS

Kraj tebe osjećam se najbolje.
-Djomala KS

Za doručak u krevet donosim morske plodove.
-Djomala KS

U podne vožnja jahtom, obilazimo brodove.
-Djomala KS

Večeras top hil, a sutra trokadero.
-Djomala KS

Sve su ovdje lijepe al\' sam samo tebe htio
-Djomala KS

Lutaj traži od Herceg Novog do Ulčinja.
-Djomala KS

Ako misliŠ da negdje boljeg momka ima.
-Djomala KS

Ako misliŠ da negdje boljeg momka ima.
-Djomala KS

Slobodno probaj možda bolji provod nudi.
-Djomala KS

Al\' se vrati ja čekam te u Budvi.
-Djomala KS

Al\' se vrati ja čekam te u Budvi.
-Djomala KS

Gdje su najljepše djevojke, kod nas.
-Djomala KS

Gdje je najbolji provod, kod nas.
-Djomala KS

Gdje su najjači klubovi, kod nas.
-Djomala KS

Dignite ruke gore, vičite na sav glas.
-Djomala KS

Tvoj tamna koža, tvoj rozi bikini.
-Djomala KS

Tvoja tanka cigareta, tvoj bjanko martini.
-Djomala KS

Čine savršen spoj, na mene bačene su čini.
-Djomala KS

Noćas samo sam tvoj, pogled sa njega sada skini.
-Djomala KS

U 12 na plaži moj prijatelj bakardi.
-Djomala KS

Privatnu zabavu pravi bit ćemo sami.
-Djomala KS

Oprosti bit ćemo jedini gosti.
-Djomala KS

Čekamo te brizer i ja obavezno dođi.
-Djomala KS

Moja draga i ja i gajba puna piva.
-Djomala KS

Sunčan dan, ma sve nam je milina.
-Djomala KS

Svi se kreću, jer svako igra, igra.
-Djomala KS

Voda je topla, vrijeme je super.
-Djomala KS

Idemo poslije da vozimo skuter.
-Djomala KS

Duša kida se kida se na čestice.
-Djomala KS

Ima vremena vremena da volim te.
-Djomala KS

Daj mi ključ daj mi da vozim te
-Djomala KS

Ti imas dar, ti na keca si me zavela.
-Djomala KS

Uzela mi srce i ključeve od anđela.
-Djomala KS

Ne bih ti odolio makar u paklu gorio.
-Djomala KS

Ostavi me sutra već sam prebolio.
-Djomala KS

Dodaj gas, srećo vozi do hotela.
-Djomala KS

Imaš osmijeh kao barbi tijelo super modela, bella.
-Djomala KS

Dodaj gas, pa me ljubi u krivini.
-Djomala KS

kada stignemo u hotel bit čes moja miss bikini.
-Djomala KS

Svuda oko mene miris tvog parfema.
-Djomala KS

Chanell broj 5 u sestici miriše.
-Djomala KS

U ovom gradu nitko ime ti ni ne zna.
-Djomala KS

Svaki dio tebe na grijeh me inspiriše.
-Djomala KS

Haljina uska, kratka za tebe šivena.
-Djomala KS

U njoj si tako slatka k\'o medom prelivena.
-Djomala KS

Gdje si do sad bila gdje si bila skrivena.
-Djomala KS

Hajde mi barem reći slova tvoga imena.
-Djomala KS

Imena nisu bitna i ljubav nije hitna.
-Djomala KS

priđi bliže da te nešto slatko pitam.
-Djomala KS

Dođi, daj mi daj mi ključ od džipa.
-Djomala KS

U provod noćas ti pođi sa nama.
-Djomala KS

Dok bijeli grad prekriva tama.
-Djomala KS

Pusti probleme, zaboravi sve pokreni tijelo uz ritam muzike.
-Djomala KS

Večeras ludujem ja večeras luduješ ti.
-Djomala KS

Želim da osjetim te pa hajde priđi mi.
-Djomala KS

Svijetla se pale pa me vodi u mrak.
-Djomala KS

Ili daj neki znak da s\'tobom pođem ja.
-Djomala KS

Lagano ustaj i ti sa nama đuskaj da zaigramo zajedno svi.
-Djomala KS

Zajedno do zore, svi nek\' se vole idemo ruke gore.
-Djomala KS

Luduj do zore, jer veče je naše pijano društvo ispija flaše.
-Djomala KS

Šampanjac, votka i džek noćas za mene su lijek.
-Djomala KS

Da zaliječim rane zaboravim problem do jutra ostajem ovdje.
-Djomala KS

Haos u klubu atmosfera se diže lagano.
-Djomala KS

Večeras se opijam, ne znam za sebe druga me grli, a mislim na tebe.
-Djomala KS

Konobar sipaj, opusti tu ruku oči je prate dok lomi u struku.
-Djomala KS

Sa tobom igram sada najlepša djevojka.
-Djomala KS

I ajmo sada svi, i ide ruke visoko hoću da prazne se čase.
-Djomala KS

Iskoristi ovu noć i lijepo se provedi.
-Djomala KS

Tajna je skrivena tamo gdje idem ja.
-Djomala KS

U srcu sakrit ću slova tvoga imena.
-Djomala KS

Ja noćas odlazim nose me oblaci.
-Djomala KS

Poljubce tvoje nikad neću zaboraviti.
-Djomala KS

U tebe gledam u ovom\' klubu tako sijaš neću ni jednu drugu.
-Djomala KS

I ti me gledaš konstantno osjećam se kao Marlon Brando.
-Djomala KS

Pruži ruku nek\' bude na mom struku.
-Djomala KS

Ljubomorne duše kada odemo nek\' puknu.
-Djomala KS

Jedini svjedok nama bit će zvijezda sjajna.
-Djomala KS

Ovo među nama neka ostane tajna.
-Djomala KS

Ovog\' jutra sunce izlazi sa zapada.
-Djomala KS

Sve je naopkao mene ljubav napada.
-Djomala KS

Šta se događa što sam doživio.
-Djomala KS

Od nje ništa ljepše nisam vidio.
-Djomala KS

Svi ti poljupci,svi ti dodiri...
-Djomala KS

Ne idu pusti neka odu oblaci želim da me bude tvoji koraci.
-Djomala KS

Ako odeš nebo će da zaplače priđi bliže zagli me najjače.
-Djomala KS

Tako hladno je, a tebe nema svuda tražim te, a tebe nema.
-Djomala KS

Od života uplašen mobilni joj ugašen.
-Djomala KS

U glavi propuh i njeno ime odzvanja.
-Djomala KS