Daniel Craig citati

Morate me impresionirali, nadmudriti me, natjecati sa mnom? Ajde, probudi se, ja nemam problema s tim uopće.
-Daniel Craig

Vi naviknuti na odbijanje, a vi to ne shvatite osobno.
-Daniel Craig

Bilo glasovi ili maštarija, on živi sa. Oni su svoj svakodnevni život stvari.
-Daniel Craig

Osveta ne prestaje.
-Daniel Craig

Zavodljivost, osobito u filmovima, je šah igra u Thomas Krune afera. To je, da je, ne znam, ali Faye Dunaway dolazi puno u tom razmišljanju. To je Suptilnost zavodljivost. U trenutku kada pokušati biti seksi, onda to nije.
-Daniel Craig

Ja ne kažem:Ne mogu to napraviti, to neće učiniti . Nikada nisam razmišljao na taj način o radu.
-Daniel Craig

Nisam htio napraviti predstavu zoološki vrt. Nisam htio napraviti studiju o nekome s mentalnom bolešću. Samo sam htio pokazati nekome tko se pokušava živjeti svoj život.
-Daniel Craig

Čak i najgori Bond filmovi, postoji nešto što se volim o njima.
-Daniel Craig

Kao klinac, nekako sam cijeli život biti zadivljeni se prevarili. Volim biti izigran. Ja još uvijek volim ga i danas.
-Daniel Craig

Sviđa mi se ide u teretanu svaki dan, jer sam u fizioterapiji svaki dan.
-Daniel Craig

Čim mi netko kaže: \"Ti si prilično seksi,\" Volio bih da mogu nestati. Ako netko kaže: \'Vi se glasovalo na svijetu najseksi muškarca,\' Nemam pojma što to znači. Kako odgovoriti? \'Hvala\' je najbolje što možete učiniti. George Clooney je u svijetu najseksi muškarac, svejedno.
-Daniel Craig

Ja sam dosta o uzimajući stane opsesivno, to je smiješno. Ja sam 40, a ja moram prestati raditi uskoro. Moram početi dobivanje masti i stara!
-Daniel Craig

U svim dobrim vesterna, dobar momak je uvijek malo upitno, jer je vrsta-od mora napraviti moralne sudove.
-Daniel Craig

U nekom trenutku, život počinje ti prolaziti i postaje o izbjegavanju. Želim ostati jasno od te situacije, jer mi se ne sviđa.
-Daniel Craig

Ja sam jako loša lažljivica.
-Daniel Craig

Zaustavio sam se brinuti o tome da željeni davno.
-Daniel Craig

Nije to kao da idem vani biti seks simbol. Mislim, to je lijepo, naravno - ali neugodno.
-Daniel Craig

Znate, mislim da je film posao je vlastiti najgori neprijatelj, jer to prodaje filmova na DVD snimke i \'iza scene\', a sada je prava borba pokušava zadržati priča i zapleti tajnu.
-Daniel Craig

Tajna je tajna u mojoj glavi.
-Daniel Craig

Uvijek će biti netko s većim igračku od tvoje.
-Daniel Craig

Istina je, ja nemam problema s novinarima - Računam neke od njih kao prijatelji - također i neki od mojih junaka su novinari, ja sam veliki obožavatelj Robert Fisk - veliki ljudi ili ludi ljudi koji su spremni stati za ono što je ispravno.
-Daniel Craig

Iako nisam iz Londona izvorno: Preselio sam ovdje kad mi je bilo 16, tako da je igrao ulogu u mom životu. To je mjesto gdje sam živio za sve to vrijeme.
-Daniel Craig

Svatko može skočiti sa zgrade.
-Daniel Craig

No, ja znam ljude koji imaju stalkers, a to nije lijepo.
-Daniel Craig

Morao sam imati rekonstrukcija ramena.
-Daniel Craig

Nikada nisam igrao ulogu u kojoj nečija tamna strana ne treba istražiti.
-Daniel Craig

Dobri skripte teško naći.
-Daniel Craig

Ja ga pronaći vrlo lako igrajući Bonda. Mislim da je smiješan. On se dobiva u nekim iznimno smiješnih situacija.
-Daniel Craig

Samo sam htio igrati kauboja za dugo vremena.
-Daniel Craig

Intimne scene na snimanju filma, samo su suhi, bizarne stvari; ljudi stoji okolo.
-Daniel Craig

Ja mislim da tu ima puno toga za reći i za čuvanje svom odvjetniku.
-Daniel Craig

Kad ste pročitali roman, svoje slike je najvažniji. To je ono što čini čitanje tako divna stvar.
-Daniel Craig

Najgore stanje možete imati u trileru je olovo, koji izgleda kao da on može sam nositi.
-Daniel Craig

Nikad nisam imala jak naglasak.
-Daniel Craig

Samo sam osjećao da ne može imati karakter zaljubiti tako ludo kao što su to učinili u zadnjem filmu, a ne svršiti, razumjeti, dobiti neki zatvaranje. Zato film se zove Quantum of Solace - to je upravo ono što on traži.
-Daniel Craig

On zna da imate sposobnost i što on radi je da ga manipulira i vrsta te osnažuje.
-Daniel Craig

On zna da imate sposobnost i što on radi je da ga manipulira i vrsta te osnažuje.
-Daniel Craig

Ja ne mogu ići u rat s paparazzima.
-Daniel Craig

Dobio sam na fakultetu.
-Daniel Craig