Ognjen Kostic citati

Za petama tvog djeteta,su klubovi,nevračeni dugovi,nitko nema ljubavi,čak ni drugovi.
-Ognjen Kostic

Tu nema sažaljenja,ovaj život je surov.I moj brat se zezao sa tim stvarima,pa na kraju je umro.
-Ognjen Kostic

Vračam film u nazad dok pokušavam da skontam,tisuću i jedna misao po glavi mi se mota.
-Ognjen Kostic

Eto,tek tako prijatelju,ne bi ti se svidjelo,a nitko ništa čuo,nitko ništa nije vidio.
-Ognjen Kostic

Igra je izdajica,planovi ti brzo propadnu,danas kule i gradovi,sutra uspijehi i porazi.
-Ognjen Kostic

Bjeda i sirotinja,svatko svakome otima,jer čovjek je životinja.
-Ognjen Kostic

Oči u oči,ajde da riješimo par stvari.Da vidimo već jednom,tko su kukavice,a tko drugari.
-Ognjen Kostic

Netko davno mi je rekao,put pod noge svijet je tvoj.
-Ognjen Kostic

Greške sam pravio,bilo bi glupo da se kajem.Bože sve od sebe dajem,sastavit ću kraj sa krajem.
-Ognjen Kostic

Ako si moj čovjek,ti moj si čovjek do kraja.Ako si moj čovjek,idemo od pakla do raja.
-Ognjen Kostic

Od neznanja do znanja,od greški do sjaja,brate,sve se vrti oko poštovanja.
-Ognjen Kostic

Oči svijeta otvorene,suze hladne poput leda.Vidi da ga gledam,vidim da me gleda.
-Ognjen Kostic

I nema straha,nema predaje bez otpora,ne mogu bez bližnjih,oni su mi potpora.
-Ognjen Kostic

Sada svuda me hvale,jer bez truda raznesem,sve te ljubomorne umove male.
-Ognjen Kostic

Svakog dana ovdje,krečemo od nule,korak naprijed,dva unazad,druže.
-Ognjen Kostic

Čak i ako nema nikog da te čuje,znaš da uvek Beograd tu je.
-Ognjen Kostic

Toliko dugo hodam po ledu,da više ništa ne osjećam.Kada stigne zora,pomislim da mi je posljednja.
-Ognjen Kostic

Samo pođi sa mnom,prošetaj tamnom stranom,koče nas neke stvari.
-Ognjen Kostic

Ja sam posljedni pripadnik izumiruće vrste,slušam kako ljudi upiru u mene prste.
-Ognjen Kostic

Moj način da ti ovo kažem je pjesma,čini mi se da je situacija kompleksna.
-Ognjen Kostic

Jer imas dečka,ja hoću tebe za sebe.Pa činjenica da te nemam mi je teška.
-Ognjen Kostic

Ortaci kažu-tripuješ,pa mi ruše snješka,al\' ako treba da se čeka,ja ću da te čekam.
-Ognjen Kostic

Zvućim patetično,al\' ti si posebna.U toku dana misao,prva i posljednja.
-Ognjen Kostic

I to me plaši,to je čudno.Ja te jedva znam,ali uspjela si da me osvojiš za jedan dan.
-Ognjen Kostic

Nemam plan,jer kako bude bit će,a do tada k\'o drugari uvijek možemo na piće.
-Ognjen Kostic

I mrzim sebe što ti ovo sada govorim,ali jače je od mene,pa sam morao da se otvorim.
-Ognjen Kostic

Na pogriješnom si mjestu,ako ovde ljubav tražiš.
-Ognjen Kostic

Kako bi bilo da si tu,da smo ponovo zajedno,samo da te život nije tako surovo zeznuo.
-Ognjen Kostic

Kažu da život ide dalje,da brzo istječe nam vrijeme,meni kao da je svejedno,kad nisi ovdije pored mene.
-Ognjen Kostic

Možda ću pisati još pjesama kao pisma,da sjećanja na tebe,ostanu mi ista.
-Ognjen Kostic

Brišem suzu s obraza,sam u sjenci smrti,čak i kada se krug odvoza,,sječanje se vrti.
-Ognjen Kostic

Ja ovdije guram, brate gurat ću do kraja,otvori mi kad budem zakucao na vrata Raja.
-Ognjen Kostic

Moraš da shvatiš,ti i ja,nismo mi,pronaći ćemo mir kada se pomirimo s tim.
-Ognjen Kostic

Koji put vas već opominjem.Bili smo i kraljevi i kraljice,sad robovi i robinje.
-Ognjen Kostic