Gordana Sekulic citati

Moja si muška lutka baš takvu hoæu ja.
-Gordana Sekulic

Pitaju mnogi šta to sa tobom radim .
-Gordana Sekulic

Ja ne znam šta bih da im odgovorim.
-Gordana Sekulic

Šta radim kada zatvorim vrat.
-Gordana Sekulic

To nikome ne govorim.
-Gordana Sekulic

Moja si muška lutka baš takvu hoæu ja.
-Gordana Sekulic

Moja si muška lutka ja kao curica.
-Gordana Sekulic

Pitaju mnogi dokle to s tobom ide.
-Gordana Sekulic

Da im odgovorim bio bi red.
-Gordana Sekulic

Kada za tobom zatvorim vrata ma ide to u nedogled.
-Gordana Sekulic

Ovog jutra kada odeš negdje u grad.
-Gordana Sekulic

Konaèno æu krisom da napustim tvoj prag.
-Gordana Sekulic

Snage nemam da u oèi kažem ti sve.
-Gordana Sekulic

Ali sve æe biti jasno na kraju poruke.
-Gordana Sekulic

Nek te ljubi ljubavnica nek te služi sluškinja.
-Gordana Sekulic

A život živi sam sa sobom ovo je posljednje zbogom.
-Gordana Sekulic

Nije važno dal te mrzim il\' si mi drag.
-Gordana Sekulic

Više nikad u životu ti neæu prijeæi prag.
-Gordana Sekulic

Dobro èitaj to što pišem ne traži me.
-Gordana Sekulic

Sve æe biti tako jasno na kraju poruke.
-Gordana Sekulic