Alanna Ubach citati

Ja sam noćna ptica.
-Alanna Ubach

Uvijek sam željela da djeluje, a ja ne mogu misliti na bilo što drugo što bih htio raditi, iskreno.
-Alanna Ubach

Da, bio sam zapravo učitelj glume na neko vrijeme.
-Alanna Ubach

Vi stvarno morati biti jutarnja osoba, ako želite biti učitelj.
-Alanna Ubach

Volim raditi.
-Alanna Ubach

Ponašam s mojim instinktivnih.
-Alanna Ubach

Uvijek sam željela da djeluje jer sam bio mali.
-Alanna Ubach

Nikada nisam imala plastičnu operaciju, ali ako su napravili novi izum za stvaranje ljudi jači, ja bih biti prvi koji će na operaciju.
-Alanna Ubach

Ja sam bio toliko naivan kad sam počeo glumiti, profesionalno.
-Alanna Ubach

Moj omiljeni dio mog nastupa je moja visina. Ja sam s pet metara jedan i osjećam se ženstveno biti mali.
-Alanna Ubach

Kad sam dobiti ulogu, pokušavam kopati što je više u karakteru.
-Alanna Ubach

Moja uloga u \'Legally Blonde\' bio je jako zahvalan, jer sam imao toliko zabavno raditi na filmu. Ja sam imao jako rewarding iskustva o sitnim povoljan filmovima koje nikada nećete vidjeti, ali gdje sam imala super vrijeme stvaraju likove kao dobro. Volim gotovo svi likovi koje sam igrao.
-Alanna Ubach

Ako žena je ugodno sa sebe, mislim da je to ono što zrači. Mislim da u trenutku kada počneš ispitivati ​​svoje tijelo i izgleda kada se u nevolje.
-Alanna Ubach

Bilo je jako zabavno kao dijete glumica. To mi odgovara. Ne mislim da to odgovara svima, ali ja sam u to, jer sam imao strast, a ne zato što su moji roditelji htjeli da zaradite novac. Ako druga djeca žele to učiniti, i oni stvarno vole glumu, ići za to.
-Alanna Ubach