Harold Bloom citati

Ono što je važno u literaturi na kraju je sigurno osebujnoj pojedinac, okus ili boju određenog ljudske patnje.
-Harold Bloom

U najboljih kritičara koji sluša punu krik čovjeka. Pričaju jedan razlog zašto je važno čitati.
-Harold Bloom

Ako mi je da se zbroje negativne reakcije na moj rad, mislim da postoje dvije osnovne uzroke: jedna je da ako postoji govor o anksioznosti nužno će izazvati tjeskobu. To će predstavljati povratak potisnutog za velik broj ljudi.
-Harold Bloom

Ako oni žele ublažiti patnje eksploatiranih klasa, neka žive do svoje pretenzije, neka napusti akademiju i otići tamo i raditi politički i ekonomski i na humanitarnom duhu.
-Harold Bloom

U stvari, to je Shakespeare, koji nam daje karti uma. To je Shakespeare, koji izmišlja frojdovsko Psychology. Freud pronalazi načine da ga se prevodi u navodno analitičke vokabulara.
-Harold Bloom

Doista tri proročanstva o smrti individualne umjetnosti su, na svoj ​​način, one od Hegela, Marxa i Freuda. Ne vidim kakav način da se iza tih proročanstava.
-Harold Bloom

No pjesma, čak ni Shakespeare ili Milton ili Chaucer, uvijek je dovoljno jak da se potpuno isključiti svaku ključnu polazni tekst ili pjesmu.
-Harold Bloom

Ponekad jedan uspije, ponekad ne uspije.
-Harold Bloom

Svijet ne bi biti bolje ili lošije mjesto; to samo dobiva više starosni.
-Harold Bloom

Svijet dobiva stariji, bez dobivanja bilo bolje ili lošije, a tako i književnost. Ali ja mislim da je sivilo trenutna pojava koja prolazi za književne studije na sveučilištu konačno će dati svoj ​​korektivne.
-Harold Bloom

Mi smo duboko pročitati za različite razloga, od kojih je većina poznato: da ne možemo znati dovoljno ljudi duboko dovoljno; da moramo da se bolje upoznaju; da mi je potrebna znanja, a ne samo o sebi i drugima, ali u postojećim stanjem stvari.
-Harold Bloom

Ono što mislim da imam zajedničko s škole dekonstrukcije je način negativnih razmišljanja ili negativnom svijesti, u tehničkom, filozofskom smislu negativna, ali koji dolazi k meni kroz negativne teologije.
-Harold Bloom

Ono što je važno u literaturi na kraju je sigurno osebujnoj pojedinac, okus ili boju određenog ljudske patnje.
-Harold Bloom

Ono što mi zovemo pjesma je uglavnom ono što ne postoji na stranici. Snaga bilo je pjesme, a stihove koje je uspjela isključiti.
-Harold Bloom

Ja nikad nisam vjerovao da kritičar je suparnik pjesnika, ali ja vjerujem da je kritika žanr književnosti ili to ne postoji.
-Harold Bloom