Daenerys Targaryen citati

Hoćeš li se boriti za mene?Zakuni se.
-Daenerys Targaryen

Sljedeći put kad digneš ruku na mene će biti zadnji put kad imaš ruke.
-Daenerys Targaryen

Nisi dobio ni jednu pobjedu do sada.
-Daenerys Targaryen

Imam dar za tebe također.Tvoj život.
-Daenerys Targaryen

Da.Svi muškarci moraju umrijet.Ali mi nismo muškarci.
-Daenerys Targaryen

Obojica ste ovdje da me savjetujete.
-Daenerys Targaryen

Pustit ćesš svakog roba iz tog grada.
-Daenerys Targaryen

Moji zmajevi nisu šala,prijetio si njihovoj majci.
-Daenerys Targaryen

Moje zlato?Dao si meni,ne?
-Daenerys Targaryen

Gospodine,dužna sam ti svoj život.
-Daenerys Targaryen

Ne mislim da je ovo naš put.
-Daenerys Targaryen

Ljudi su naučili voljeti svoje lance.
-Daenerys Targaryen

Jesi li siguran da ne postoji ni jedan drugi način?
-Daenerys Targaryen

Dajem ti tvoj život i živote tvojih gospodara.
-Daenerys Targaryen

Svakom čovjeku će se dati isto hrane i odjeće.
-Daenerys Targaryen

Moji zmajevi nisu ništa obećali.
-Daenerys Targaryen

Ja sam kćer zmaja.
-Daenerys Targaryen

Zašto se ti moliš danas?
-Daenerys Targaryen

I što tražiš zauzvrat?
-Daenerys Targaryen

Ne želim biti njegova kraljica.
-Daenerys Targaryen

Cijenim vaše savjete uvijek.
-Daenerys Targaryen

Ako me ikad više izazivate ispred stranaca,savjetovat će te nekog drugog.
-Daenerys Targaryen

Nemaš časti za pobjedu,zato nisi jedan od nas.
-Daenerys Targaryen

Odbaci ovaj dar i neću pokazati ni malo milosti.
-Daenerys Targaryen

Dobro ću iskoristiti ovaj dar,savjetujem ti da i ti isto uradiš.
-Daenerys Targaryen

I što se dogodi stvarima koje se ne mogu saviti?
-Daenerys Targaryen

Ja sam krv zmaja.
-Daenerys Targaryen

Ne želim tvoje krikove,samo tvoj život.
-Daenerys Targaryen

Hoću da budem jedina kraljica.Hoću da idem kući.
-Daenerys Targaryen

Otkad ti znaš ovog čovjeka?
-Daenerys Targaryen

To se događa kad moji zmajevi narastu.
-Daenerys Targaryen

Vratit ćemo ono što je moje i ubiti ljude koji su me krivili.
-Daenerys Targaryen

Pobijedit ćemo sve vojske i spalit njihove gradove do tla.
-Daenerys Targaryen

Sad je vrijeme za napad.
-Daenerys Targaryen

Od današnjeg dana vi sami sebi birate ime.
-Daenerys Targaryen

Odbacite svoje ropsko ime.
-Daenerys Targaryen

Odbacite svoje ropsko ime.
-Daenerys Targaryen

Izaberite ime koje su vam dali vaši roditelji,ili bilo koje.Uzmite ime koje vam daje ponos.
-Daenerys Targaryen

Ubijte svakog čovjeka koji drži bič.
-Daenerys Targaryen

Ubijte gospodare,ubijte vojnike,ali ne nudite djeci.
-Daenerys Targaryen

Slomite lance sa svakog roba kojeg vidite.
-Daenerys Targaryen

Nitko mi neće uzeti moje zmajeve.
-Daenerys Targaryen

On nije bio zmaj,samo ja.
-Daenerys Targaryen

Vatra ne može ubiti zmaja.
-Daenerys Targaryen

Danas napadamo.Naši se neprijatelji bore međusobno.
-Daenerys Targaryen