Adrien Brody citati

Iznenadio bi se koliko je teško odreći mobitel.
-Adrien Brody

Uvijek sam imala glumca u meni.
-Adrien Brody

Odrastao sam bez puno novaca, a moji roditelji odrastao s daleko manje novca. I to me drži u liniji. Stvarno u redu.
-Adrien Brody

To bi bilo strašno dosadno da bude ozbiljno.
-Adrien Brody

Bio sam divlja, nestašna dijete, a ja sam imao ogromnu maštu. Svako iskustvo koje sam imao, ja bih pokušati ga reenact.
-Adrien Brody

Moj tata mi je rekao: To traje petnaest godina da se uspjeh preko noći a to mi je sedamnaest i pol godina.
-Adrien Brody

Rat je kaotično i kada početi s većim razmjerima film i imate puno sigurnosnih protokola i koreografiju, ja bih zamisliti to postaje sve teže.
-Adrien Brody

Ono što me vodi je raditi posao koji je više avangarde - stvari koje mislim da su posebni. Na jednostavan način možete postati slavna i dobiti je uhvaćen u sve to zamućenja. Ja samo želim raditi i iznenadite sebe.
-Adrien Brody

Zanimljivo je, osvojivši Oscara kao mladić ... mijenja život, ali ja sam samo ja u to. Bilo je vrlo korisno za moju karijeru, ali ja pokušavam ostati na putu sam bio na prije.
-Adrien Brody