Doris Day citati

Ako je istina da su ljudi takve zvijeri, ovo mora objasniti činjenicu da većina žena su ljubitelji životinja.
-Doris Day

Stvarno zastrašujuće stvar o srednjim godinama je znanje da ćete rasti iz nje.
-Doris Day

Srednja dob je mladima bez neozbiljnosti, a starost bez propadanja.
-Doris Day

Vulgarnosti počinje kada mašta podlegne eksplicitni.
-Doris Day

Ja sam umoran od bitak misli kao Miss Goody Two-cipele ... djevojka iz susjedstva, Miss Happy-Go-Lucky.
-Doris Day

Nikada nisam upoznao životinju mi ​​se nije svidjelo, a ja ne mogu reći isto o ljudima.
-Doris Day

Sam imao divnu obitelj, uključujući moje tete, stričevi i rođaci, ali su svi otišli u raj.
-Doris Day

Bore su nasljedne. Roditelji ih dobiti od svoje djece.
-Doris Day

Zahvalnost je bogatstvo. Žalba je siromaštvo.
-Doris Day

Ja ne znam da li želim udati opet.
-Doris Day

Ja čak ne bih stranke.
-Doris Day

Svaka djevojka može izgledati glamurozno ... samo stajati i gledati glupo.
-Doris Day

Volio sam biti u braku, umjesto s djevojkom koja je u potrazi za muškarcem.
-Doris Day

Sviđa mi se Michael Buble.
-Doris Day

Volim pjevati ljubavne pjesme.
-Doris Day

Nikada nisam u mirovini.
-Doris Day

Ja ću učiniti koliko mogu za životinjski svijet, a ja nikada neću prestati.
-Doris Day

Upravo sam uvijek voljela životinje.
-Doris Day

Pa ja ne pronaći ljepotu u životinja. Nađem ljepotu posvuda. I naći ljepotu u mom vrtu.
-Doris Day

Kad sam bio mali, mala djevojčica, bila sam u plesu školi, a ja sam pjevao.
-Doris Day

Ja se uvijek osjećam porast moje glave ili u leđima mojih zapešća kad je nešto posebna, bilo da je to pjesma ili čovjek.
-Doris Day

Volim radost; Želim biti radostan; Želim da se zabavite na setu; Želim nositi lijepe odjeće i izgledati lijepo. Želim se smijati, a ja želim da se ljudi smiju. I to je sve što želim. Sviđa mi se. Volim biti sretna. Želim usrećuje.
-Doris Day

Unajmio sam mjesto koje bih mogao imati pse - ne u mojoj kući. Ja iznajmili veliku mjesto. A ja sam bio u mogućnosti da imaju SPCA svaki kraj tjedna donijeti mnogo, mnogo pasa za mene. Svi su bili u lijepim mjestima, čiste, sve je bilo u redu. Uzeo sam dobro brine o njima. A toliko ljudi zove.
-Doris Day

Ako bih naći psa, ja bih pokušati pronaći vlasnika, naravno, ali to je moja! Ja jednostavno ne mogu živjeti bez njih; Ja ih volim toliko. Imam mačke, previše. Ljudi me zovu cijelo vrijeme i reći: Znamo za nekoliko mačaka ljudi ne mari za, a ja kažem: Donesite ih! To je to - dvije riječi. Ja sam uvijek otvoren za to.
-Doris Day

Kad sam bio mali, mala djevojčica, bila sam u plesu školi, a ja sam pjevao. Morali smo staviti ples na pjesmu, pa sam otišao u 10-cent trgovini jedan dan i pogledao svu glazbu na listu. To je sve iznio, a ja sam pokupila \"Život je samo zdjela trešanja. \'
-Doris Day