Jamie Foxx citati

Ona je još uvijek razgovara sa mnom sada, tek sada ona govori da mi u snovima. A ja ne mogu čekati da ide spavati večeras, jer imamo puno za pričati. Volim te.
-Jamie Foxx

U našoj glazbi, u našem svakodnevnom životu, ima toliko negativnih stvari. Zašto ne imati nešto pozitivno i marka ga s tamom?
-Jamie Foxx

Dečki ne prilagode, kao i žene ne bi sve svoje srce slomljeno po prvi put. To je tragično.
-Jamie Foxx

Povezivanje sa kćerkom je najvažnija stvar u mom životu - prioritet. Želim biti čovjek koji pokazuje se za nju. Želim biti toliki utjecaj na nju, tako da ona zna da me može nazvati u vezi bilo čega, što ona radi.
-Jamie Foxx

Kao crnih ljudi uvijek smo osjetljivi. Kao osoba crne boje uvijek je rasna.
-Jamie Foxx

Svaki stvar u mom životu je izgrađen oko utrke.
-Jamie Foxx

Odustanite za Raya Charlesa i njegove prekrasne ostavštine. I hvala ti, Ray Charles, za život.
-Jamie Foxx

Ja sam southern gentleman.
-Jamie Foxx

Stvarno sam htio samo biti glazbenik. Nisam htjela da se bilo što drugo, ali sam bio smiješan i sve to.
-Jamie Foxx

Ja ne znam da li sam izgradio za brak.
-Jamie Foxx

A savršena sreća? Čovječe, to je ... bazen je oko 92 stupnjeva, Jacuzzi je oko 102 i avokado farmi.
-Jamie Foxx

Ja sam loša na Valentinovo, ali još gore na Božić. Idem u kupovinu u devet sati 24. prosinca svake godine. Nitko drugi ne postoji. Ja sam u ToysRUs sve od sebe. Stigao sam tamo pet minuta prije zatvaranja.
-Jamie Foxx

Nitko ne želi slušati R & B. To je tužno. Ako želite biti na radiju moraš ostati mlad.
-Jamie Foxx

Ja sam sportski fan cijeli moj život, a kao i većina ostalih glumaca, ja sam uvjeren da sam mogao biti pro sportaš, ako Hollywood nije došao zvati.
-Jamie Foxx

Ako pogledate koliko je Zemlja bila ovdje, mi živimo u treptaju oka. Dakle, bez obzira na to želite učiniti, idete van i to učiniti.
-Jamie Foxx

Čovječe, nakon svega moja baka stavi u mene uči klavir, to je težak dan, govoreći joj da sam priča viceve za život.
-Jamie Foxx

Onda sam svirati klavir u osam, i koja vam pomaže naučiti o ženama, jer je većina ljudi bila sam igrao za žene.
-Jamie Foxx

Ne možemo okrenuti leđa i reći da je nasilje u filmovima ili bilo što da mi nema neku vrstu utjecaja. To čini.
-Jamie Foxx