Svjetlana Aleksic (Seka) citati

Ljubav i ja to nema veze s njim u svakom dodiru tebe osjetim znam da sam led i znam da sam stvar u ovoj postelji pogrešan je par stežu me te ruke njegove a nisu one ono sto boli me.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Boli stara ljubav kada se u mraku pored njega budim kao da sam sama boli, boli to pa mu kažem idi da na miru žalim i sanjam o nama.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Mamurna, mamurna, a jos sam žedna piće mi dodajte i puno leda tugom i suzama sve ću da platim možda to te meni vrati.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

I noćas sišlo je srce u pete jer tužna sjećanja samo mi štete žestoko kuca i lupa u prazno jer zna, ti ne čuješ ga.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Vrati mu stvari, zapali mu sliku osmijeh na lice i isturi grudi obriši suze i popravi šminku naruči piće i vesela budi.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Ma nemoj žaliti sestro što te je varao nek\' ide gdje mu je mjesto pravo u pakao.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Dođi i uzmi me grubo i nježno u jedan isti mah dođi i uzmi me želim na vratu da osjetim tvoj dah.
-Svjetlana Aleksic (Seka)

Sad je kasno da se kajem i proklinjem ljubav njenu bolje da je takvu pamtim i čuvam za uspomenu.
-Svjetlana Aleksic (Seka)