Neda Parmac citati

Dobro si došao, pola je noæi. Baš kao naruèen da paseš oèi, jer kraj mene je on, a tko je on?
-Neda Parmac

Malo si blijed , nasloni se na vrata ma šta me gledaš, ti mi nisi tata. Od svega sad ti je zlo jer tko je on.
-Neda Parmac

Što te briga što je s nama, što te briga tko se budi kraj mene. Ti odavno nemaš prava, ti odavno nemaš prava na mene.
-Neda Parmac

A kad veæ pitaš, bolje ne može. Mokra do kože, skidam sve sa sebe. O dragi Bože, samo da mi je, da ne zabrijem, da se napijem prije tebe.
-Neda Parmac

Sad ti je kasno za rukav me vuæi, pravo je vrijeme da odeš kuæi. A tebe zanima to, tko je on.
-Neda Parmac

Htio si vrijeme, pa vrijeme ti leti, sad tražiš poljubac da te sjeti. Stavljam sve karte na stol, tko je on.
-Neda Parmac

Od života puno ne tražim. Samo to da mi ne uskrati. Ovo vrijeme koje imam s tobom.
-Neda Parmac

Tražim mijesto ispod oblaka, tražim obris tvojih koraka i svake noæi kada prièam zbogom.
-Neda Parmac

Iste rijeèi, ista molitva. Hvala ti i samo ne daj da te ne ljubi, da te ne grli, da te ne gleda kao ja.
-Neda Parmac

Prièam oblacima, pticama, prièam nepoznatim licima. I na kraju prièam sama sa sobom.
-Neda Parmac

Svima lijepo se zahvaljujem. Ali na kraju dana radije ove zagrljaje dijelim s tobom.
-Neda Parmac

Samo sivi obrisi , jedan za drugim , sve što moje suze vide.
-Neda Parmac

Iz mene niti glas, a vrištim u sebi. Sve što volim s tobom ide.
-Neda Parmac

Pogledom ti još juèer si me nježno ljubio, dodirom svaki nemir moj u trenu smirio gdje si nestao.
-Neda Parmac

Dajte da se probudim, ja ne znam biti tu gdje ti ne èuješ me više.
-Neda Parmac

Želim drugu sudbinu neki bolji svijet gdje on kraj mene diše.
-Neda Parmac

Bože samo ovaj tren, vrati ga na tren, da mi ove suze briše.
-Neda Parmac

Jutro miluje lice raduju me sitnice i ljepši se èini moj grad od kad tebe sam srela. Tek od tada sam cjela i sve mi je toplije sad.
-Neda Parmac

Sada sve razlog ima svi oblaci dima , svi , proðemo to ponekad sada sve ima smisla.
-Neda Parmac

I noæ kad sam kisla , putovala sam prema tebi tad. Naša stvar naša je ljubav naša stvar.
-Neda Parmac

Nije važno ništa drugo, naša je ljubav naša stvar!
-Neda Parmac

Neka traje dugo ti znaš, ti znaš kad me pogledaš svu me osvajaš i znam i znam sve je ovo dio tog da ja imam nekog svog.
-Neda Parmac

Jutro tvoj miris nosi , tvoj osmjeh u kosi a, pogled je na koži svud ti si znao te rijeèi. Mirisao po sreæi i bio si dovoljno lud.
-Neda Parmac